Este pentru tine cursul de introducere în Social Media?

Indiferent de domeniu, prezența un brand în Social Media a devenit o condiție obligatorie. Tocmai de aceea, ocupația de ”Social Media Specialist” este tot mai căutată, iar unele companii și-au înființat chiar și departamente specializate numai pentru această ramură a marketingului.

Răspunsul la întrebarea de mai sus este cu siguranță DA dacă:

  • Ești la început de drum și vrei să începi o carieră în domeniu
  • Activezi deja în Marketing și Comunicare și ai nevoie să-ții consolidezi cunoștințele cu privire la această ramură a Marketingului, Social Media
  • Ești antreprenor și vrei să afli cum poate contribui Social Media la creșterea afacerii tale
  • Lucrezi într-o companie care are nevoie de oameni pregătiți, cu cunoștințe vaste despre comunicarea în Social Media

10

locuri

disponibile la curs

10

ore

de conținut pur și direct aplicabil

2

zile

de curs practic

Subiecte dezbătute

Ce vei primi la Cursul de introducere în Social Media?

Urmând cursul ”Primii pași în Social Media”, vei afla:

  1. DE CE este important să ai prezență în Social Media
  2. UNDE este recomandat să ai prezență în Social Media, în funcție de domeniul de activitate al companiei. Vom aprofunda platformele Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest și YouTube. 
  3. CE tip de conținut se potrivește cel mai bine pe fiecare platformă.
  4. CUM să creezi o strategie de Social Media într-un mod eficient și care să aducă rezultate.

Cursul este structurat pe 2 zile x 5 ore intense de informații prețioase despre Social Media, cu aplicabilitate imediată pentru planurile tale. Vei avea ocazia nu numai să înveți despre noutățile din Social Media și ce poate oferi fiecare platformă în parte, ci și cum să creezi o strategie de Social Media, astfel încât acest canal de marketing să devină unul profitabil.

Agenda Cursului de Introducere în Social Media

Ziua 1

09:30 - 11:00

  • Cifre și statistici despre Social Media din România
  • Tipuri de consumatori și audiențe în Social Media
  • Cunoașterea termenilor folosiți în Social Media
  • Facebook și Instagram: cum putem folosi cele două platforme astfel încât să obținem cât mai multe beneficii pentru business

11:00-11:30 - Coffee Break


11:30 - 13:00

  • Cum să creezi un buyer persona astfel încât să formulezi mesajul potrivit publicului căruia te adresezi pe fiecare platformă
  • Strategia de Social Media: setarea obiectivelor, planificare și implementare
  • Metoda S. M. A. R. T. [Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Time-bound]
  • Exercițiu practic: creionarea unei strategii de Social Media

13:00-14:00 - Lunch Break


14:00-16:00

  • Tiktok: cifre și statistici din piață
  • Cunoașterea interfaței TikTok
  • Tipuri de conținut și exemple de bune practici din România și din Internațional
  • Exercițiu practic - realizarea unui TikTok

Ziua 2

09:30 - 11:00

LinkedIn și Pinterest


11:00-11:30 - Coffee Break


11:30- 13:00

Youtube - cum integrăm acest canal în strategia de comunicare. Cunoașterea platformei și a avantajelor pe care aceasta le poate oferi


13:00-14:00 - Lunch Break


14:00 - 16:00

  • Tipuri de conținut (single image, carousels, stories, reels) și KPIs pentru fiecare
  • Idei de conținut și exemple din piață pentru Instagram și Facebook
  • Plan de postări: planificarea și programarea postărilor
  • Meta Ads Manager: cum să promovezi postările organice
  • Meta Ads Manager: campanii de creștere a vizibilității conturilor de Facebook și Instagram

Beneficii și costuri

Cu ce vei pleca de la Cursul de Introducere în Social media GPeC Trainings?

Vei contura, în 2 zile de exerciții practice și informații concrete, un plan social media coerent și vei putea lua, în mod informat, decizia de a-ți extinde comunicarea pe noi canale potrivite brandului/companiei tale.

Atenție: sunt max. 10 locuri disponibile.

 

10 locuri disponibile

349 € + TVA persoană

Pret cu TVA: 415,31 €

Curs Introducere în Social Media

  • 6 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
  • suportul de curs al fiecărui trainer;
  • coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.
Raluca Radu MTH Digital speaker GPeC

Trainer: Raluca Radu

CEO & Founder MTH Digital

Raluca Radu este Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.
Georgiana Pană MTH Digital

Georgiana Pană

Social Media Specialist

Cu o experiență de 8 ani în Marketing Online, Georgiana a parcurs treptat etapele dezvoltării unei cariere în acest domeniu, de la Social Media Specialist pentru un magazin online de fashion retail, la Digital Marketing Manager în echipa agenției MTH Digital, unde a coordonat numeroase campanii creative online din industrii cât mai diverse, de la industria de luxury, până la cea de catering și ecommerce.