
Este pentru tine cursul de introducere în Social Media?
Indiferent de domeniu, prezența un brand în Social Media a devenit o condiție obligatorie. Tocmai de aceea, ocupația de ”Social Media Specialist” este tot mai căutată, iar unele companii și-au înființat chiar și departamente specializate numai pentru această ramură a marketingului.
Răspunsul la întrebarea de mai sus este cu siguranță DA dacă:
- Ești la început de drum și vrei să începi o carieră în domeniu
- Activezi deja în Marketing și Comunicare și ai nevoie să-ții consolidezi cunoștințele cu privire la această ramură a Marketingului, Social Media
- Ești antreprenor și vrei să afli cum poate contribui Social Media la creșterea afacerii tale
- Lucrezi într-o companie care are nevoie de oameni pregătiți, cu cunoștințe vaste despre comunicarea în Social Media
10
locuri
disponibile la curs
10
ore
de conținut pur și direct aplicabil
2
zile
de curs practic
Subiecte dezbătute
Ce vei primi la Cursul de introducere în Social Media?
Urmând cursul ”Primii pași în Social Media”, vei afla:
- DE CE este important să ai prezență în Social Media
- UNDE este recomandat să ai prezență în Social Media, în funcție de domeniul de activitate al companiei. Vom aprofunda platformele Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest și YouTube.
- CE tip de conținut se potrivește cel mai bine pe fiecare platformă.
- CUM să creezi o strategie de Social Media într-un mod eficient și care să aducă rezultate.
Cursul este structurat pe 2 zile x 5 ore intense de informații prețioase despre Social Media, cu aplicabilitate imediată pentru planurile tale. Vei avea ocazia nu numai să înveți despre noutățile din Social Media și ce poate oferi fiecare platformă în parte, ci și cum să creezi o strategie de Social Media, astfel încât acest canal de marketing să devină unul profitabil.
Agenda Cursului de Introducere în Social Media
Ziua 1
09:30 - 11:00
- Cifre și statistici despre Social Media din România
- Tipuri de consumatori și audiențe în Social Media
- Cunoașterea termenilor folosiți în Social Media
- Facebook și Instagram: cum putem folosi cele două platforme astfel încât să obținem cât mai multe beneficii pentru business
11:00-11:30 - Coffee Break
11:30 - 13:00
- Cum să creezi un buyer persona astfel încât să formulezi mesajul potrivit publicului căruia te adresezi pe fiecare platformă
- Strategia de Social Media: setarea obiectivelor, planificare și implementare
- Metoda S. M. A. R. T. [Specific, Measurable, Achievable, Relevant, Time-bound]
- Exercițiu practic: creionarea unei strategii de Social Media
13:00-14:00 - Lunch Break
14:00-16:00
- Tiktok: cifre și statistici din piață
- Cunoașterea interfaței TikTok
- Tipuri de conținut și exemple de bune practici din România și din Internațional
- Exercițiu practic - realizarea unui TikTok
Ziua 2
09:30 - 11:00
LinkedIn și Pinterest
11:00-11:30 - Coffee Break
11:30- 13:00
Youtube - cum integrăm acest canal în strategia de comunicare. Cunoașterea platformei și a avantajelor pe care aceasta le poate oferi
13:00-14:00 - Lunch Break
14:00 - 16:00
- Tipuri de conținut (single image, carousels, stories, reels) și KPIs pentru fiecare
- Idei de conținut și exemple din piață pentru Instagram și Facebook
- Plan de postări: planificarea și programarea postărilor
- Meta Ads Manager: cum să promovezi postările organice
- Meta Ads Manager: campanii de creștere a vizibilității conturilor de Facebook și Instagram
Beneficii și costuri
Cu ce vei pleca de la Cursul de Introducere în Social media GPeC Trainings?
Vei contura, în 2 zile de exerciții practice și informații concrete, un plan social media coerent și vei putea lua, în mod informat, decizia de a-ți extinde comunicarea pe noi canale potrivite brandului/companiei tale.
Atenție: sunt max. 10 locuri disponibile.
10 locuri disponibile
349 € + TVA persoană
Pret cu TVA: 415,31 €
Curs Introducere în Social Media
- 6 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
- suportul de curs al fiecărui trainer;
- coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.

Trainer: Raluca Radu
CEO & Founder MTH Digital
Georgiana Pană
Social Media Specialist