
Curs 100% practic de Google Analytics 4
Este pentru tine cursul de Google Analytics 4 (GA4)?
Răspunsul este cu siguranță DA dacă:
- Ești antreprenor, digital marketer sau stakeholder într-o companie cu prezență online, atât din E-Commerce cât și industrii cu obiective de colectare de lead-uri (servicii, distribuție, etc.)
- Lucrezi în digital marketing și trebuie să iei decizii care să ducă la îmbunătățirea rezultatelor promovării online sau să monitorizezi performanțele campaniilor în mod corect
- Ești responsabil de creșterea business-ului prin componenta de digital și trebuie să raportezi performanțele investițiilor din digital marketing?
- Vrei să înțelegi cum poți folosi datele modelate disponibile în GA4 în era Consent Mode V2 pentru a înțelege și actualiza profilul clienților tăi, canalele cele mai performante de marketing, oportunitățile de promovare pe noi canale și Return on Investment generat de fiecare canal în parte?
10
locuri
disponibile la curs
2
zile
de curs practic
8
module
de curs detaliate
12
ore
de conținut pur și direct aplicabil
Subiecte dezbătute
Ce vei primi la Cursul Intensiv de Google Analytics 4 GPeC Trainings?
Cursul de Google Analytics 4 GPeC Trainings acoperă atât explorarea practică a noii interfețe Google Analytics cât și contextul macro al schimbării pe care Google îl aduce în business-urile care folosesc acest instrument de colectare de date. Această viziune de ansamblu te asigură că vei înțelege cum poți face trecerea către folosirea GA4 în mod etapizat și logic, dar și cum să folosești această interfață la potențialul ei real, cu beneficii pentru deciziile de business sau marketing pe care le iei în urma analizei datelor.
Vei trece prin pașii esențiali:
- întregul proces de setare a unui cont Google Analytics 4;
- crearea și modificarea rapoartelor pentru a-ți răspunde la întrebările de business;
- aplicarea implementărilor pe contul propriu.
Agenda Cursului Intensiv de Google Analytics 4
Ziua 1
08:30 - 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea
09:30 - 11:00
Google Analytics background & context actual: scurt istoric al versiunilor GA, context de utilizare pentru E-Commerce, B2B, site-uri de prezentare (cu exemple aplicate pe participanți)
Terminologia Google Analytics: metrici, dimensiuni, events, key events, și exemple pe fiecare categorie aplicate pe business-urile participanților.
11:00 - 11:30 - Coffee Break
11:30 - 13:00
Consent Mode V2: Ce a însemnat acest pas important pentru confidențialitatea datelor vizitatorilor voștri în datele din GA4. Modificările apărute în GA4 după implementarea Consent Mode V2.
Interfața actuală și principalele rapoarte: Trecere în revistă a principalelor rapoarte GA4 și a modului de utilizare a acestora în funcție de profilul business-ului. Turul interfeței.
13:00 - 14:00 Lunch
14:00 - 15:30
Google Analytics 4 setup: Metode de implementare disponibile, cu detalierea metodei recomandate (Google Tag Manager) pentru business-uri de e-commerce, lead generation și content.
15:30 - 16:00 - Coffee Break
16:00 - 17:30
Exerciții practice Google Analytics 4: Identificarea și personalizarea rapoartelor de interes pentru participanți.
Ziua 2
08:30 - 09:00 Registration & Welcome Coffee & Tea
09:30 - 11:00
Exerciții practice Google Analytics 4: Definirea profilului de client. Segmentarea audiențelor și analiza pe segmente.
11:00 - 11:30 Coffee Break
11:30 - 13:00
Exerciții practice Google Analytics 4: Raportarea și optimizarea campaniilor de digital marketing cu ajutorul GA4 - partea I
13:00 - 14:00 Lunch
14:00 - 15.30
Exerciții practice Google Analytics 4: Raportarea și optimizarea campaniilor de digital marketing cu ajutorul GA4 - partea a IIa
15:30 - 16:00 Coffee Break
16:00 - 17:30
Exerciții practice Google Analytics 4: Folosirea rapoartelor de tip Explore pentru analiza funnel-ului de achiziție, parcursului utilizatorului în site și concluzii utile pentru business-urile participanților. Scurtă introducere în utilizarea Looker Studio pentru vizualizarea datelor din GA4.
Beneficii și costuri
Cu ce vei pleca de la Cursul Intensiv de Google Analytics 4 GPeC Trainings?
Vei înțelege termenii și ecosistemul Google Analytics mai clar și vei putea discerne fără probleme ce tipuri de date și rapoarte sunt cu adevărat utile pentru afacerea ta. Vei și cum să faci setări fundamentale pentru propriul cont Google Analytics și ce poți cere echipelor de digital cu care lucrezi.
Locație: Sediul MTH Digital
Atenție: sunt max. 10 locuri disponibile.
10 locuri disponibile
349 € + TVA persoană
Pret cu TVA: 415,31 €
Curs Google Analytics 4
- 8 module de curs detaliate și personalizate pe business-urile participanților, pline de exerciții și exemple practice;
- suportul de curs al fiecărui trainer;
- coordonatele de contact ale participanților și trainerilor.

Anca Toma
Data Analytics Manager @ MTH Digital
Anca Toma are o experiență de 9 ani în online marketing. A pornit de la formarea în Jurnalism și Producție Multimedia și a fost atrasă de provocările din digital marketing prin prisma rolurilor în social media & content management, performance marketing și strategie. Din poziția de Data Analytics Manager la MTH Digital conectează datele cu obiectivele business-urilor pentru a le sprijini creșterea în mediul digital. Crede cu tărie că o infrastructură de tracking robustă și analiza datelor relevante sunt fundația pe care antreprenorii și echipele de digital marketing pot construi într-un mod sustenabil, dar și creativ.

Raluca Radu
Founder & CEO MTH Digital
Raluca Radu este CEO și Fondator al agenției de digital marketing MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Având o experiență de peste 16 ani în marketing online și strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer pentru cursurile de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital. Raluca este pasionată de implementarea și optimizarea hands-on a campaniilor de Google Ads, Youtube Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, content marketing și de testarea și găsirea de noi moduri de obținere de rezultate prin acestea. Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare și în trecut s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.